سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
روزشمار عید غدیر
لینک دوستان
ویرایش
پیوندهای روزانه

دکتر سعیدلو: ورزش باستانی ایران امروز در نقاط مختلف جهان شناخته شده است. 
معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی کسب عنوان قهرمانی ایران در مسابقات جام جهانی زورخانه ای در ترکیه را تبریک گفت.
به گزارش پایگاه خبری ورزش ایران در پیام دکتر سعیدلو آمده است:بسیار خرسندیم که ورزش باستانی زورخانه ایی امروز در نقاط مختلف جهان شناخته شده و ورزشکاران زیادی در کشورهای مختلف جذب آن شده اند.
در این پیام آمده است:ایرانیان با تربیت اسلامی رشد و نمو می کنند، تمام اعمال و رفتارشان نشأت گرفته از اعمال دینی و مذهبی است، به همین دلیل است که ورزش هایی که خاستگاه ایرانی دارند از روح و منش جوانمردی و پهلوانی برخوردار می باشند.
در ادامه پیام دکتر سعیدلو آمده است:سرلوحه ورزش باستانی که برخواسته از این مرز و بوم است، جوانمردی، احترام به مقدسات و شعائر دینی، احترام به بزرگان و ارج نهادن به سادات است. ورزش باستانی با مدح ائمه و ذکر سجایا و مناقب امیرالمومنین علی (ع) عجین شده است.
اینجانب این قهرمانی را به ورزشکاران ،مربیان، مرشدان و مسولان فدراسیون زورخانه ایی و باستانی تبریک گفته و توفیق ورزشکاران ایران اسلامی را از درگاه ایزد منان خواستارم.
به نقل از دلیرستان



مطلب بعدی : ورزشهای ارزشی و ارزشهای ورزشی       



پیامهای عمومی ارسال شده



+ شما مرام پهلوانی را چه میدانید؟


+ ورزش باستانی یک تاریخ است برای ما ، یک ورزش نیست ، یک فرهنگ است .


+ در آسمان پر نور عزت و افتخار , گاهی اخترانی با درخشش بیشتر , چشمها را به سمت و سوی خود جلب می کنند. این ستارگان فروزان , آرایش آسمان جهاد و شهادت را جلوه ای دیگر می بخشند .


+ تیم صنعت ذغال استان کرمان در مجموع با کسب 793 امتیاز قهرمان سومین دوره لیگ برتر کشور شد


+ گلچینی از فرمایشات امام خمینی (قدس سره ) و مقام معظم رهبری در خصوص ورزش پهلوانی و زورخانه ای